30.9.12

Και οι παντρεμένες έχουν ψυχή!!!

Ήταν ένα καυτό μεσημέρι του Αυγούστου όταν έμαθα τα δυσάρεστα. 
Η Εύα Λάσκαρη, η γυναίκα που η φωτογραφία της είναι στα λεξικά δίπλα στη λέξη "τούμπανο", παντρεύτηκε. 
Κάτι μέσα μου ράγισε, τίποτα πια δεν θα είναι ίδιο σκέφτηκα.
Θα τη ξαναδούμε άραγε ποτέ στα εξώφυλλα των αντρικών περιοδικών; Είναι άλλωστε τόσες πολλές οι φορές που αγοράσαμε το max, το Nitro, το maxim για πάρτη της. Τώρα τί γίνεται;
Θα ξαναεμφανιστεί με αυτό το εκπληκτικό τατουάζ που δίνει χρώμα στις καμπύλες της με καυτό μαγιό στην παραλία και να τρέχουν οι παπαράτσι για μια φωτογραφία της;
Θα ξαναεμφανιστεί με σέξι εσώρουχα στις πασαρέλες;
Η (γυμνή) Εύα Λάσκαρη θα συνεχίσει το θέατρο ή ότι είδαμε, είδαμε;
Πήγα σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες, στις μεγαλύτερες στοιχηματικές εταιρείες, αλλά κανείς δεν μπορούσε να μου απαντήσει. 
Και τότε το συνειδητοποίησα... Τί α-κάλυπτος θα ήμουν αν δεν πίστευα ότι και οι παντρεμένες έχουν ψυχή!
Εύα Λάσκαρη σε τιμώ για όσα μου έχεις χαρίσει κι εγώ χαρίζω στους α-κάλυπτους ένα μέγα αφιέρωμα στην ομορφιά σου με όχι 1, όχι 2, αλλά 27 super hot photos. Ωδή:



























by a-kalyptos



Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...